Hopp til hovedinnhold (trykk enter)
Arkivplan.no
Printer-ikon Utskriftsvennlig versjon

Oppgåvefordeling mellom arkivpersonale, sakshandsamarar og leiarar

Arkivtenesta har ansvar for å:

  • registrere og journalføre all inngåande post, elektronisk og på papir.
  • opprette nye arkivsaker i samband med journalføring.
  • kvalitetsikre at sakshandsamar si registrering er korrekt.
  • kontrollere forfallslister og sende restanselister 4 gonger i året.
  • avslutte saker.
  • kvalitetssikre arkiv og journaldatabasen gjennom kontroll av alle registreringer, samt fysisk arkiv.
  • betjene utlån frå arkiv.
  • ekspedere innsynskrav
  • journalføre eigenproduserte dokument.
  • frankere utgåande post.

Sakshandsamar har ansvar for å:

  • Levere personleg adressert post, papirdokument eller e-post, til sentralarkiv for journalføring.
  • Ha oversikt over kva saker som er til handsaming ved hjelp av sak-/arkivsystemet Elements.
  • Kontrollere at korrekt offentleghetsvurdering er gjort.
  • All dokumentproduksjon skal skje i Elements eller i eit fagsystem.
  • Avskrive inngående og interne dokument som er handsama.
  • Ekspedere utgåande brev via SvarUt.
  • Sett status F på arkivsaker når dei er ferdighandsama.

Leiar har ansvar for å:

  • gjennomgå og fordele saker/post til rett sakshandsamar.
  • gjennomføre offentleghetsvurdering.
  • sjå til at restanselister vert følgd opp.
  • bidra til at krava til dokumentasjon av sakshandsaming vert ivareteken.
Laster...